вівторок, 9 лютого 2016 р.

Вправи на PRESENT SIMPLE

PRESENT SIMPLE
1. Постав дієслова в дужках в PRESENT SIMPLE
1. My working day (to begin) at seven o'clock. I (to get) up. (to switch) on the radio and (to do) my morning exercises. It (to take) me fifteen minutes. At half past seven we (to have) breakfast. My father and I (to leave) home at eight o'clock. He (to take) a bus to his factory. My mother (to be) a doctor, she (to leave) home at nine o'clock. In the evening we (to gather) in the living room. We (to watch) TV and (to talk). My sister (to get) up at eight o'clock.She (to be) a schoolgirl She (to go) to school in the afternoon. Jane (to be) fond of sports. She (to do) her morning exercises every day. For breakfast she (to have) two eggs. a sandwich and a cup of tea. After breakfast she (to go) to school. It (to take) him two hours to do his homework. She (to speak) French well.
2. Заповни пропуски допоміжними дієсловами do або does.
1.                  I  ... not like strong tea.
2.                  My brother ... not clean his room every day.
3.                  These boys ... not play basketball after classes.
4.                  We ... not go to the circus on Sundays.
5.                  Rita ... not quarrel with her sister.
6.                  I know you ... not like loud music.
7.                  She ... not work at weekends.
8.                  Kate and Ben ... not go to school by bus.
9.                  You ... not write to your penfriend every week.
10.             My granny ... not listen to the radio very often.
11.             They ... not live in Kyiv.
12.             Helen ... not study German at school.
3. Заповни пропуски допоміжним дієсловом to do у відповідній формі.
1.                  ... she speak English well?
2.                  ... you read books every day?
3.                  ... they believe you?
4.                  ... Rita help her mother about the house?
5.                  ... your grandparents live in Odessa?
6.                  ... his uncle drive a bus?
7.                  ... her elder sister study at university?
8.                  ... Kate's cat usually sleep on the sofa?
9.                  ... you like to play computer games?
10.             ... Rita's mother like to see horror films?
11.             ... your parents like loud music?
12.             ... you have many books in your room?
4. Перекладіть на англійську мову.
(ЗВИЧАЙНО)
1. Я працюю.2. Ми працюємо.3. Вони не працюють.4. Ви працюєте? - Так.5. Він працює? - Ні. Він вчиться.6. Мій брат не вчиться. Він працює.7. Ти носиш окуляри?8. Ви допомагаєте людям?9. Він любить читати казки?10. Вона любить грати на скрипці?11. Моя сестра не читає книг.12. Наша бабуся любить спати на дивані.13. Ви любите відпочивати в кріслі?14. Ми їмо в п'ємо в кухні.15. Мої браг не любить читати газети.16. Ми спимо в спальні.17. Мої брат спить на дивані в житловій кімнаті.18. Моя сестра одягається, стоячи перед дзеркалом.19. Мій дядько пише книги.20. Ми пишемо вправи в школі.
21. Я витрачаю свої кишенькові гроші на морозиво.22. Він читає все час і не любить дивитися телевізор.
5. Перекладіть на англійську мову.
1. Де ти живешь? - Я живу в Москві.2. Коли у тебе канікули? - У січні.3. Що тобі найбільше подобається в школі?4. Мій брат працює в лікарні. Він лікар. Він встає в двадцять хвилин на восьму. Він працює вранці та вдень.Ввечері він не працює. Увечері він відпочиває.5. Твоя сестра говорить по-французьки? - Ні. Вона говорить по-німецьки, а її чоловік говорить по-англійськи.6. Коли ви встаєте? - Я встаю без чверті сім.7. Коли постає твої брат? - Він встає без двадцяти вісім. - А твоя сестра теж встає без двадцяти вісім? - Ні. Мій брат ходить в школу, а моя сестра не ходить до школи. Вона ще не учениця. Вона встає в 9:00.8. Він не миє руки перед їжею.9. Цей хлопчик свистить у класі.10. Він не грає нн на якому музичному інструменті.11. Але хлопчик грає в футбол і любить дивитися мультиплікаційні фільми.12. Він любить шкільні канікули, особливо літні канікули.13. День народження у хлопчика 31 грудня.14. Він тому отримує багато подарунків.
6. Перекладіть на англійську мову.
Мій дядько - інженер. Він дуже зайнятий. Його робочий день починається рано вранці. Він встає в 7:00. Він вмивається, одягається і снідає. Після сніданку він йде на роботу. Він працює в інституті. Він любить свою роботу. Він одружений. Його дружина - лікар. Вона працює в лікарні. Увечері вона вивчає французьку мову. Вона відвідує курси французької мови. Мій дядько не говорить по-французьки. Він говорить по-російськи і по-німецьки. Він вивчає англійську мову. Увечері він відвідує курси англійської мови. Син мого дядька - учень. Він ходить у шкілу. У школі він вивчає англійську мову.
7. Переклади речення.
1.                  Ми не ходимо в школу по неділях.
2.                  Моя бабуся не любить гучну музику.
3.                  Вони не грають у футбол дуже часто.
4.                  ЇЇ маленька сестра не читае книги.
5.                  Я не люблю дивитися фільми жахів.
6.                  Його собака не любить рибу.
7.                  Віктор не прибирає свою кімнату вранці.
8.                  Рита не дивиться телевізор увечері.
9.                  Сестра Віктора не вчиться в університеті.
10.             Я не розумію вас.
11.             Ми не вивчаемо французьку мову в школі.
12.             Наш учитель не любить ледачих учнів.
13.             Мій кіт ніколи не спить на моему дивані.
6. Переклади речення англійською мовою.
1.      Ти любиш ходити в школу?
2.      Твій брат часто дивиться фільми жахів?
3.      Ганнина кішка спить на підлозі?
4.      Віктор учить нові слова щодня?
5.      Ви часто ходите в кіно?
6.      Твоя маленька сестра любить читати книги?
7.      Його однокласники грають у футбол після занять?
8.      Тобі подобаеться читати книги протварин?
9.      Улітку часто йде дощ?

10. Твоя мама любить уставати рано?

5 коментарів:

  1. Дуже класні завдання

    ВідповістиВидалити
  2. Я ЗАРАЗ ВИКОНАЮ ФІНАНСОВО ЗОБОВЛЕНО ПОЗИЦІЇ, ЯКУ Я ОТРИМАВ В LFDS. Я хотів би довести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт з паном Бенджаміном після того, як я втратив роботу і мені відмовили в позиці фінансова установа завдяки моєму кредитному рейтингу. Я не міг платити гонорар своїм дітям. Я відставав від рахунків, яких збирався викинути з дому через неможливість оплатити оренду житла. Саме в цей період мої діти були забрані у мене прийомною сім’єю. Потім я вирішив шукати кошти в Інтернеті, де я втратив 3670 доларів, які я позичив у друзів, і які я зірвав двома компаніями, що займаються позиками. Поки я не прочитав про: позику в Інтернеті (247officedept@gmail.com) десь в Інтернеті, все одно не переконав через те, що я пережив, поки мій родич, який є духовенством, також не повідомив мені про поточну схему позики в дуже низька відсоткова ставка 1,9 %% і прекрасні умови погашення без штрафу за невиплату платежу. У мене немає іншого вибору, ніж також зв’язатися з ними, що я зробив через текст + 1-989-394-3740, і містер Бенджамін відповів мені у відповідь. Цей день був Я найкращим і найкращим днем ​​у своєму житті, про який ніколи не можна забути, коли я отримати кредитне попередження в розмірі 400 000,00 доларів США суми позики, на яку я подав заявку. Я ефективно використав позику для погашення боргів та започаткування бізнесу, і сьогодні я та мої діти такі щасливі та задоволені. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (247officedept@gmail.com) Довідкова лінія WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Чому я це роблю? Я роблю це, щоб врятувати якомога більше тих, хто потребує позики, щоб не стати жертвою шахрайства в Інтернеті. Дякую і Бог благословить вас усіх, я Олександр Артем з горизонту парку до нашої ери, Україна.

    ВідповістиВидалити