вівторок, 9 лютого 2016 р.

Переклад речень з дієсловом to be

Переклади на англ. мову використовуючі правильну форму дієслова  to be
1. Мене звати Катя. 2. Мені 14 років.3. Я учениця. 4. Мій улюблений вид спорту - теніс.5. Мій тато - програміст. 6. Моя мама - зубний лікар. 7. Чия це ручка? - Це моя ручка.8. Чия це книга? - Це ваша книга.9. Чий це стіл? - Це стіл мого брата.10. Чий це олівець? - Це олівець моєї сестри.11. Це зошит твого брата? - Ні, це моя зошит.12. Де твоя ручка? - Вона в моїй кишені.13. Де твоя мама? - Вона на роботі.14. Де твій брат? - Він у школі.15. Чий це олівець? - Це мій олівець. - А де мій олівець? - Він на столі.16. Вона не лінива.17. Кевін - хороший гравець в теніс.18. Морозиво чудове.19. Туфлі білі.20. Слони  сильні.21. Сукня мами красива.22. Вона хороша дівчина.

Немає коментарів:

Дописати коментар